do góry
Image Alt

Ślubne Sztuczki Wrocław

Jak radzić sobie z przedślubnym stresem. Poznajcie sprawdzone sposoby.

Przed podróżą, ważnym egzaminem, nową pracą – stres towarzyszy nam właściwie każdego dnia, w mniejszym lub większym stopniu. Czynnikiem stresogennym jest również ślub – wydarzenie, które bez wątpienia jest jednym z tych najważniejszych w życiu. Jak radzić sobie z przedślubnym stresem? Jak ujarzmić lęki i obawy, by nie zdominowały tego wyjątkowego czasu? Sprawdźcie, co przygotowałam poniżej!

Zeszyt, plan, realizacja!

Ustawienie stołów, noclegi w hotelu, weselny tort, lista spraw „do odhaczenia” wydaje się nie mieć końca. Kluczem do spokojnej głowy jest odpowiednia organizacja już na etapie początkowych przygotowań. Wcześniej ułożony harmonogram i systematyczne realizowanie jego założeń sprawia, że nic Was nie zaskoczy tuż przed ślubem. Spisujcie swoje pomysły i uwagi, zaznaczajcie priorytety, aktualizujcie swój planer. Taki system pozwoli odpocząć głowie, gdy większość zadań zostanie wykonanych. 

Fot. Storiesbykarinapl

Skorzystaj z pomocy, czyli jak efektywnie radzić sobie z przedślubnym stresem.

Co zrobić, gdy ogrom przedślubnych obowiązków sprawia, że ze stresu przybywa Wam siwych włosów na głowie? Nie musicie wszystkiego robić sami! Część zadań (a nawet wszystkie!) z powodzeniem możecie powierzyć konsultantowi ślubnemu. Sporządzając odrębną umowę, wedding planner zobowiązuje się pomóc Wam
w planowaniu oraz organizowaniu uroczystości i przyjęcia weselnego, wedle Waszych oczekiwań. Korzyści jest mnóstwo – mniej stresu i szereg inicjatyw ze strony specjalisty. Warto! 

Postaw na ruch.

Nic tak nie redukuje stresu, jak regularne przebywanie na świeżym powietrzu i systematyczne ćwiczenia. Zadbajcie o częste spacery – głęboko oddychajcie, dotleniając mózg. Bardzo relaksująco działa również joga. Nie zapomnijcie o absolutnym klasyku – przytulaniu, podczas którego wydzielają się endorfiny, odpowiadające za dobre samopoczucie i niwelujące stres.  

Fot. Marcin_Es

W zdrowym ciele?  

Stres często jest nieunikniony, aczkolwiek na jego szkodliwe działanie można się uodpornić. Jak? Zadbajcie o dietę! Ciśnienie podwyższone stresem skutecznie obniżają orzechy. Warto sięgać po warzywa i owoce, zwłaszcza te chrupiące – korzystaj z uroku jabłek i gruszek, podgryzaj marchew. Badania naukowe potwierdzają, że stres niweluje też gorzka czekolada. W kuchni powinna znaleźć się również zielona herbata i klasyczny rumianek. Czego unikać? Zwolennicy białego pieczywa, słodkich gazowanych napojów i soków owocowych będą niepocieszeni ? w diecie antystresowej eliminujemy szkodliwe węglowodany. Skorzystajcie z bogactwa zbóż, warzyw, owoców i ziół.

 

Zostaw komentarz

Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek